Innkjøper

Innkjøper

Interim Ressurser er bindeleddet mellom dyktige mennesker og krevende jobber. For en av våre kunder søker vi nå etter en strukturert og motivert innkjøper. Vi søker etter deg som er positiv og ønsker å bidra i et inkluderende og godt arbeidsmiljø. Du kan gjerne være ung nyutdannet innen f.eks logistikk/kontor/administrasjon og som har lyst til å prøve seg innen innkjøp.

Egnethet er vesentlig ift. å ha et klart hode og skjønne innkjøpsprosessene, nysgjerrig og lærevillig med ønske om å utvikle seg i jobben

Typiske arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, gjennomføre og følge opp innkjøpsordrer
  • Følge opp leveranse, transport og logistikk fra leverandør/ produsent frem til lager
  • Bistå ved utarbeidelse av kalkyler
  • Sikre at innkjøp gjennomføres i henhold til krav og interne retningslinjer
  • Registrere nye leverandører
  • Fakturabehandling

Dine kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innenfor logistikk/økonomi/kontor/administrasjon
  • Generelt gode IT kunnskaper
  • Erfaring fra tilsvarende oppgaver
  • Må kunne kommunisere godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Resultatorientert, systematisk og analytisk
  • Ha gjennomføringsevne og engasjement
Om arbeidsgiveren

Interim Ressurser tilbyr deg som ansatt:
• Markedsmessige betingelser
• Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter
• God oppfølging av den enkelte medarbeider
• Forsikringsordninger
• Sosiale aktiviteter for de ansatte
• Støtte til fysisk utvikling og trening
Interim Ressurser vektlegger å være nær våre ansatte, og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at du er i fokus.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Anne Reidun Valdal, på e-post:anne.valdal@interim.no

Lønn: Etter avtale

Søk på stillingen

Kontaktperson: Anne Reidun Valdal
Telefon: 91158802
E-post: anne.valdal@interim.no
Antall stillinger: 1
Søknaden merkes: Innkjøper
Søknadsfrist: 31.12.2022
Tiltredelse: 01.02.2023

Interim Ressurser er bindeleddet mellom dyktige mennesker og krevende jobber. For en av våre kunder søker vi nå etter en strukturert og motivert innkjøper. Vi søker etter deg som er positiv og ønsker å bidra i et inkluderende og godt arbeidsmiljø. Du kan gjerne være ung nyutdannet innen f.eks logistikk/kontor/administrasjon og som har lyst til å prøve seg innen innkjøp.

Egnethet er vesentlig ift. å ha et klart hode og skjønne innkjøpsprosessene, nysgjerrig og lærevillig med ønske om å utvikle seg i jobben

Typiske arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, gjennomføre og følge opp innkjøpsordrer
  • Følge opp leveranse, transport og logistikk fra leverandør/ produsent frem til lager
  • Bistå ved utarbeidelse av kalkyler
  • Sikre at innkjøp gjennomføres i henhold til krav og interne retningslinjer
  • Registrere nye leverandører
  • Fakturabehandling

Dine kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innenfor logistikk/økonomi/kontor/administrasjon
  • Generelt gode IT kunnskaper
  • Erfaring fra tilsvarende oppgaver
  • Må kunne kommunisere godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Resultatorientert, systematisk og analytisk
  • Ha gjennomføringsevne og engasjement