Søker du nye utfordringer innen kontor og administrasjon?

Søker du nye utfordringer innen kontor og administrasjon?

Interim Ressurser er bindeleddet mellom dyktige mennesker og krevende jobber. Vi i Interim Ressurser har et godt samarbeid med mange bedrifter i hele Møre og Romsdal. Vi jobber med oppdrag som både krever høy kompetanse, og oppdrag som passer perfekt for deg som søker lettere stillinger innen kontor og administrasjon.

Nå har vi bl.a. oppdrag innen:

  • Ordrebehandling
  • Intern støttefunksjon/Backoffice
  • Koordinering
  • Kundeservice
  • Dokumentasjon med mer

Dine kvalifikasjoner:

  • Erfaring med en eller flere av overnevnte oppgaver
  • Du setter deg raskt inn i nye systemer og er en uredd databruker
  • Du er effektiv, pliktoppfyllende og selvgående.
  • Som person er du positiv, imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

Last opp din CV og legg ved en kort søknad med hvilke ønsker og forventninger du har til din fremtidige arbeidsplass.

Vi vil jobbe for å finne den stilling og bedrift som passer akkurat for deg.

Om arbeidsgiveren

Interim Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Markedsmessige betingelser
  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter
  • God oppfølging av den enkelte medarbeider
  • Forsikringsordninger
  • Sosiale aktiviteter for de ansatte
  • Støtte til fysisk utvikling og trening

Interim Ressurser vektlegger å være nær våre ansatte, og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at du er i fokus.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg,  Anne Reidun Valdal, på e-post:anne.valdal@interim.no

Lønn: Etter avtale

Søk på stillingen

Kontaktperson: Anne Reidun Valdal
Telefon: 91158802
E-post: anne.valdal@interim.no
Antall stillinger: Flere
Søknaden merkes: Kontor og administrasjon
Søknadsfrist: 31.12.2019
Tiltredelse: Etter avtale

Interim Ressurser er bindeleddet mellom dyktige mennesker og krevende jobber. Vi i Interim Ressurser har et godt samarbeid med mange bedrifter i hele Møre og Romsdal. Vi jobber med oppdrag som både krever høy kompetanse, og oppdrag som passer perfekt for deg som søker lettere stillinger innen kontor og administrasjon.

Nå har vi bl.a. oppdrag innen:

  • Ordrebehandling
  • Intern støttefunksjon/Backoffice
  • Koordinering
  • Kundeservice
  • Dokumentasjon med mer

Dine kvalifikasjoner:

  • Erfaring med en eller flere av overnevnte oppgaver
  • Du setter deg raskt inn i nye systemer og er en uredd databruker
  • Du er effektiv, pliktoppfyllende og selvgående.
  • Som person er du positiv, imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

Last opp din CV og legg ved en kort søknad med hvilke ønsker og forventninger du har til din fremtidige arbeidsplass.

Vi vil jobbe for å finne den stilling og bedrift som passer akkurat for deg.